За підсумками передплатної кампанії на 2016 рік українці передплатили 10 млн 455 тис. примірників газет і журналів. Про це повідомляється на сайті УДППЗ “Укрпошта”.
Як зазначає прес-служба підприємства, падіння тиражів видань вдалося зменшити майже на 20 відсотків у порівнянні з передплатною кампанією на 2015 рік. “Це свідчить, що українці почали активніше передплачувати газети і журнали на 2016 рік”, - зауважують у компанії.
Найкращі результати передплатної кампанії на 2016 рік показали дирекції Укрпошти у Харківській, Волинській, Херсонській, Чернівецькій, Хмельницькій, Чернігівській та Вінницькій областях України.
- Які фактичні показники мають поштовики Буковини? – звернулися з таким запитанням до заступника директора Чернівецької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» Василя Вікторовича Дубовінського.
- Всього газет і журналів станом на 1 січня нинішнього року по Чернівецькій області передплачено 292 тисячі 140 примірників. Найкращі показники виконання плану у Путильському районі, де найвищі показники з розрахунку на одного мешканця. За кількісними і якісними показниками лідирує Глибоцький район, де у порівнянні з січнем минулого року вийшли на 100-відсотковий показник, а з рівнем липня 2015-го – 111 процентів, збільшивши передплату на 2280 примірників різних видань. Окрім власних форм і методів діяльності, глибочани тісно співпрацювали з редакціями газет, використовуючи їхні рекламні можливості, публікації про життя, діяльність району, про людей, які збагачують духовність, культуру, економіку регіону. Рівень передплати, наприклад, обласних видань зріс до 112 процентів, а районної газети «Новий день», яку очолює вже багато років досвідчений журналіст-редактор, публіцист, краєзнавець Микола Аурелович Шапка, - на 14,6 відсотка вище, як було торік і сьогодні листоноші доставляють передплатникам 6124 примірники «Нового дня».
- А ще кого назвете у числі кращих, які не дивлячись на складнощі життя, економічну нестабільність в людей, утримується, як мовиться, на плаву?
- Передплата періодичних видань є надзвичайно важливою послугою як для підприємств, так і для населення. Районні відділення поштового зв’язку не сидять, склавши руки, а в не простих економічно-фінансових умовах працюють задля людей. Збільшили в загальному передплату періодичних видань у Кельменецькому, Заставнівському районах, зуміли не допустити падіння тиражів у румуномовному Герцаївському районі, де є своя специфіка, частина людей передплачує в основному румуномовні видання.
- Василю Вікторовичу! Четверте місце у передплатній кампанії буковинці зайняли не за рахунок газет та журналів України, а завдяки місцевим виданням, як обласним, так і районним, які, передусім, у сільській місцевості, залишаються найбільш популярними і читабельними.
- Так, у першому півріччі нинішнього року буковинці отримуватимуть 140 тисяч 792 примірники газет та журналів України, що дещо менше до рівня липня минулого року. Лише у Глибоцькому районі зуміли добитися збільшення кількості всеукраїнської періодики майже на 800 комплектів видань і їхній показник на сьогодні залишається найвищим по області – 108,1 процента до торішнього рівня. Дещо не зуміли вийти на досягнутий рівень у Заставній, Герцах, а також у Вижниці, де сьогодні мешканці цього передгірного району отримують менше на 363 примірники газет і журналів України.
У цілому тираж районних газет, у порівнянні з минулим роком, зріс більше, ніж на 5, 4 тисячі примірників і сьогодні райони друкуються загальним тиражем 53 тисячі 765 примірників. Лідирує новоселицька районна газета «Слово правди» (128,5%), яку очолює випускниця факультету журналістики Київського університету ім. Т. Г. Шевченка Ганна Леонтіївна Вакарчук, журналісти якої беруть активну участь у проведенні Днів передплатника, які зорганізовує Новоселицьке центральне відділення поштового зв’язку.
Практично у всіх районах, окрім Герци і Путили, які набрали 99,5 відсотка минулорічної передплати районних видань, значно збільшили свої тиражі. 126,8 % у Кельменцях,, 118,6 – Заставна, 114. 6 – Глибока…
- Без системної і систематичної праці у нинішніх умовах досягнути успіху неможливо…
- Передплатна кампанія це жнива як для журналістів, так і нас, поштовиків. Ця робота була на постійному контролі. Передусім, високої і щирої вдячності заслуговують листоноші, інші поштові працівники, які у щоденній копіткій праці стараються дійти до кожної людини, розповісти про те чи інше видання, переконати у доцільності їх передплати. І така рутинна робота дає свої наслідки. Але хочу підкреслити, що ситуацію можна і потрібно поліпшувати. У будь-якому відділенні сьогодні можна передплатити всі найулюбленіші видання і отримувати їх з наступного місяця. Було б добре, щоб до поліпшення реклами своїх видань, пропаганди праці листонош, інших поштових працівників, активніше долучалися редакційні колективи.
Прес-служба Чернівецької дирекції УДППЗ «Укрпошта».