Пошук по сайту:



Опитування щодо роботи пересувних відділень зв’язку:
 
Як ви оцінюєте роботу пересувних відділень поштового зв’язку?
          
 
Наскільки ви задоволені графіком роботи пересувних відділень поштового зв’язку?
          
 
Наскільки вас задовольняє культура обслуговування?
          

переглянути результати »



Міністерство транспорту та зв'язку України
Державний департамент з питань зв'язку

Генеральна дирекція УДППЗ Укрпошта

19.05.2015
Тренінг у Чернівцях

УСПІХУ  ДОСЯГАЄ  ОСВІЧЕНИЙ  ПЕРСОНАЛ

         Лише маючи освічений персонал, підприємство поштового звязку здатне адекватно реагувати на виклики ринку.  А тому оператори мають бути привітнішими, більш компетентними в розмаїті послуг і знанні тарифів, а головне – обслуговувати  клієнтів на значно вищому рівні.

         Ця думка впродовж двох днів була домінуючою на навчанні у Чернівцях (на базі дирекції) внутрішніх тренерів за напрямом «Тренінг для тренерів» для начальників центральних відділень поштового зв’язку Чернівецької та Івано-Франківської дирекцій Укрпошти.

-Це вже дев’ятий у цьому році семінар-навчання, - сказав  заступник директора з питань навчальної роботи навчального центру «Зелена Буча» Андрій Васильович Семенчук. – Проект започаткований під керівництвом Генеральної дирекції Укрпошти передбачає навчання та створення в обласних дирекціях внутрішніх тренерів, які регулярно щомісячно мають проводити навчання з начальниками відділень поштового зв’язку, їх заступниками, операторами та листоношами.

Сьогодні в умовах жорстокої конкуренції, що існує на ринку послуг, дуже важливо  правильно змотивувати і навчити персонал. Це дає змогу збільшити рівень знань, підвищити якість обслуговування клієнтів, наголосила викладач проведення тренінгу сертифікований бізнес-тренер, коуч, кандидат географічних наук  Олександра Володимирівна Бородієнко, яка не даючи готових рекомендацій, розкривали секрети спілкування як підвести клієнта до самостійного рішення проблеми. А найголовніші інструменти у цій діяльності – конструктивний діалог, нейролінгвістичне програмування, психодрама, методи когнітивної психології, уміння публічного виступу.

У ході незвичного, але цікавого навчання з ігровими методами та моделюванням ситуацій було відпрацьовано практичні навички проведення тренінгів на теми: «Стандарти обслуговування клієнтів Укрпошти», «Ефективна комунікація у продажах», «Робота з усними претензіями та скаргами», «Культура спілкування з клієнтом». Учасники тренінгу побачили і почули як правильно запропонувати споживачеві послугу. А це ціла наука, де особливо важливий баланс. Потрібно не скотитися до навязування і водночас не відступати, коли клієнт вагається   чи замовити йому поштову послугу чи ні.

Уміння проводити тренінги з персоналом набували всі учасники навчання, спробувавши себе практично  як у ролі клієнта, так і працівника Укрпошти. Кожному надавалася можливість проявити себе у тій чи іншій ситуації і приємно було, що кожен хотів показати себе з найкращого боку, аби мати моральне право вимагати професіоналізму від своїх співробітників.

Система галузевого навчання без виїзду до навчального центру у Зеленій Бучі логічна і правильна, сказав директор Чернівецької дирекції Укрпошти Ярослав Степанович Цюпак. Окрім того, що економляться кошти, учасникам тренінгів комфортніше працювати практично в домашній атмосфері. Спілкування з колегами служить взаємозбагаченню думками і життєвими прикладами діяльності по покращенню рівня культури та якості обслуговування клієнтів.

Інф. Чернівецької дирекції Укрпошти.






















Кур'єрська доставка

Єдиний електронний квиток

Власна марка



 
Copyright © 2008-2015, всі права на зміст та зображення захищені,
ЧД УДППЗ «Укрпошта»
 Лічильник BEST.cv.ua
Розробка веб-сайту:
Студія COM.CV.UA