УСПІХУ ДОСЯГАЄ ОСВІЧЕНИЙ ПЕРСОНАЛ
Лише маючи освічений персонал, підприємство поштового зв’язку здатне адекватно реагувати на виклики ринку. А тому оператори мають бути привітнішими, більш компетентними в розмаїті послуг і знанні тарифів, а головне – обслуговувати клієнтів на значно вищому рівні.
Ця думка впродовж двох днів була домінуючою на навчанні у Чернівцях (на базі дирекції) внутрішніх тренерів за напрямом «Тренінг для тренерів» для начальників центральних відділень поштового зв’язку Чернівецької та Івано-Франківської дирекцій Укрпошти.
-Це вже дев’ятий у цьому році семінар-навчання, - сказав заступник директора з питань навчальної роботи навчального центру «Зелена Буча» Андрій Васильович Семенчук. – Проект започаткований під керівництвом Генеральної дирекції Укрпошти передбачає навчання та створення в обласних дирекціях внутрішніх тренерів, які регулярно щомісячно мають проводити навчання з начальниками відділень поштового зв’язку, їх заступниками, операторами та листоношами.
Сьогодні в умовах жорстокої конкуренції, що існує на ринку послуг, дуже важливо правильно змотивувати і навчити персонал. Це дає змогу збільшити рівень знань, підвищити якість обслуговування клієнтів, наголосила викладач проведення тренінгу сертифікований бізнес-тренер, коуч, кандидат географічних наук Олександра Володимирівна Бородієнко, яка не даючи готових рекомендацій, розкривали секрети спілкування як підвести клієнта до самостійного рішення проблеми. А найголовніші інструменти у цій діяльності – конструктивний діалог, нейролінгвістичне програмування, психодрама, методи когнітивної психології, уміння публічного виступу.
У ході незвичного, але цікавого навчання з ігровими методами та моделюванням ситуацій було відпрацьовано практичні навички проведення тренінгів на теми: «Стандарти обслуговування клієнтів Укрпошти», «Ефективна комунікація у продажах», «Робота з усними претензіями та скаргами», «Культура спілкування з клієнтом». Учасники тренінгу побачили і почули як правильно запропонувати споживачеві послугу. А це ціла наука, де особливо важливий баланс. Потрібно не скотитися до нав’язування і водночас не відступати, коли клієнт вагається чи замовити йому поштову послугу чи ні.
Уміння проводити тренінги з персоналом набували всі учасники навчання, спробувавши себе практично як у ролі клієнта, так і працівника Укрпошти. Кожному надавалася можливість проявити себе у тій чи іншій ситуації і приємно було, що кожен хотів показати себе з найкращого боку, аби мати моральне право вимагати професіоналізму від своїх співробітників.
Система галузевого навчання без виїзду до навчального центру у Зеленій Бучі логічна і правильна, сказав директор Чернівецької дирекції Укрпошти Ярослав Степанович Цюпак. Окрім того, що економляться кошти, учасникам тренінгів комфортніше працювати практично в домашній атмосфері. Спілкування з колегами служить взаємозбагаченню думками і життєвими прикладами діяльності по покращенню рівня культури та якості обслуговування клієнтів.
Інф. Чернівецької дирекції Укрпошти.